zaterdag 23 juli 2011

19 april 2011 Nieuws

Een fijne dag. De zon schijnt lustig. Het werk gaat lekker en een hartfilmpje dat ik gister liet maken gaf geen reden tot zorg. Thuis ligt er een mailtje van Helma op mij te wachten. De dagbesteding van See heeft gebeld. Ze hebben toch een ‘stageplek’ voor haar geregeld in de groep die See het beste past, waar eerst geen plaats was. Het voelt als goed nieuws. Het ìs goed nieuws. Ik lees de mail van Helma, waarin zij ook laat blijken opgetogen te zijn over deze ontwikkeling. Even later bel ik naar het Thomashuis en krijg ik See aan de lijn. Ze is hoorbaar blij en verrast. De vraag op welke dag ik kom is inmiddels een brug te ver, maar dat ze met mama naar de kapper gaat en hoe de kapper heet heeft ze nog zeer paraat. Ook is ze blijer dan blij als ik haar vertel dat ze met Pasen een nachtje bij mama zal slapen. Als we het telefoongesprek beëindigen blijf ik nog even hangen. Kirrend loopt ze terug naar de woonkamer, waar ze meldt “ik heb iets nieuws”. Slapen bij mama, ze noemt het zelfs ‘naar huis’. Breaking nieuws!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten